pais 1728x3001

Tegevusvaldkond:

21.01.1959.a.

GSM: 509 4054

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Metsandus

Teine meister                        Rein Toodu

Varahoidja                             Mait Talvoja

Noorsoovahetus                    Kristjan Puusild

Eestisse moodustati uus klubi – Viimsi Rotary Klubi.

Eesti Rotary Keskus muutus ja tekkis uus ühendav organisatsioon - MTÜ Eesti Rotary Klubid

Pirital Lillepaviljonis toimus üleeestiline heategevuslik üritus -  Eesti Rotary päev.

Pärnu Rotary Klubile oli see aasta väga toimekas. Kõik koosolekud pidasime ära, kuulsime palju huvitavaid ja harivaid ettekandeid.

Septembris 2015 ilmus meie esimene Pärnu Rotary Klubi  Bülletään, mis on nüüdseks ilmunud juba 40 korda.

Koos käisime Tallinna loomaaias, kus giidiks oli Aleksei Turovski, külastasime Tahkuranna golfikeskust, veetsime meeleoluka veiniõhtu Grand Cafes.

Õhtu professor Raul Eametsaga oli huvitav ja kaasakiskuv. Võtsime osa Rotary põdrajahist läänemaal.

Käisime reisil Bakuus ja külastasime kohalikku Rotary klubi. Võtsime osa Euroopa Rotary suusanädalast Saint Moritzis ja kohaliku klubi üritustest. Osalesime Viimsi klubi charterpeol.

Meie klubi külastas nii piirkonna kuberner, kui ka üks maailmarädur, seltskond mootorrattureid ja palju  teiste välisklubide esindajaid. Meie klubi liikmed külastasid Rotary klubisid Gambiast Tenerifeni.

Jätkuvalt olime sportlikud. Võtsime osa mitmetest ülelinnalistest spordiüritustest, toimus meie oma  „Tour de Kastna“,

saime Rotary klubide korvpalliturniiril teise koha ja võtsime osa Rotary suusalaagrist Otepääl.

Kahjuks oli kurbi hetki. Meie hulgast lahkus klubivend Tõnu Laks – sõbralik, energiline ja värvikas isiksus -  paljude ettevõtmiste eestvedaja.

Aga oli ka rõõmsat. Klubivend Allar abiellus ja jõudis tulla ka Euroopa meistriks. Võtsime oma ridadesse vastu uue klubivenna – Ero Haava.

Pidasime kinni traditsioonidest - vanaaastaõhtul külastasime R. Valgre kuju.

Andsime välja kolm Noortefondi stipendiumit, summas 5000 €. Selle aasta teona püstitasime Raekülla välijõusaali.

Meie Rotary Pargi projekt edenes ja juba on parki puid istutanud president Rüütel ja president Ives.

Võtsime vastu Klubi Kodukorra. Jõudsime otsustada isegi järgmise aastateo projekti.

Klubi tunnustas pikaaegset klubi liiget ja klubi kunagist presidenti  Jüri Lebedevi Paul Harris Fellow märgiga.

Igal ettevõtmisel oli oma eestvedaja ja klubi nimel tänan neid kõiki.

Minule isiklikult oli see Rotary aasta – klubi asjad olid teiste tegemiste seas esikohal. Õppisin paremini tundma Rotary olemust ja meie klubi. Suurepärane kogemus.

Aitäh kõigile klubivendadele!  Ilma teieta poleks seda kõike olnud.